2012.06.17. A gép ugyan a régi, de alaposan átépítettem. Nagyon jó! Megér egy másik menüpontot. Az orrát csonkoltam, és ráragasztottam purexxel egy rétegeltlemez tûzfalat. Erre került a motor. KD A22-10S motorral készült. Nagyon jó volt, 9×6-os propellerrel, 1300/3s akksival, 15/18A-es szabályzóval, szinte hasította az eget. Mígnem, egy kicsit döcögõsebb leszállásnál, odakoccant a propeller és eltörött. Ez egy nagyon törékeny propi, azért is használom, mert a törésével védi a motort. Ennek ellenére a motor olyannyira eldeformálódott, hogy használhatatlan lett. Erre cseréltem a motort Emax CF 28-22-esre, ami régen, nagy kedvencem volt. Nomost, ennek is sikerült elgörbülnie az elsõ napon. Ekkor egy már bevált technikához nyúltam: KD A22-15M, és egy 25/30-as szabályzó került beépítésre. A propeller pillanatnyilag egy 8×6-os, ami jó is, bár a nagyobb nyomaték kedvéért a 9×6-os jobb lenne. Repültem vele 15 startot jó, tetszik. Hamarosan csinálok új fotókat.
2013.07.05. Végre készültek új fotók.
Az akksikba 5 perc full gázos hasítás után 800mAh körüli áramot töltöttem vissza. Ez kb azt jelenti, hogy 10A körüli áramot fogyaszt repülés közben.
Ezek a képek a fenti leírásnak megfelelõ, legújjabb állapotot mutatják:
A gép nagyon gyors, jól manõverezhető, kezesen viselkedik. Jó és fürge.