2020. 07.14.
Azóta is sokat használom. Tökéletes. Elfér a kocsiban, gyakorlatilag dráma nélkül teszi a köröket.
2019.08.03.
Repült a gép rendben volt. Első pillanatban megijedtem, hogy idegbeteg, de kitrimmeltem és rendben van. Jól repül.
2019.05.11.
A potom másfél éve vett gép, lassan elkészül.
Berepülés után majd megint írok, addig is néhány kép:
2018.01.16.
Ez elmút években örömmel és szívesen használtam ezt a gépecskét. Sajnos az 2017-es szezonban elkezdett az anyaga porladni. Így vettem újat styroman Bálinttól, és a motort elektronikát áttéve új szervókkal újjáépítem. Végülis 7 szezont átvészelt, nagyon jó repülő. Próbáltam keresni gyári hab gépet, ebben a méretben, mert az sokkal tartósabb. Legalábbis eddig annak bizonyultak. Sajnos azonban a gyári gépek nagyobbak, nem viszik el az akkuim és nem férnek be a kocsiba. Így maradt ez, újrajátszik.
Azóta talán annyi változott, hogy 1300/3s akksikkal repülöm.
2011.07.31.
Van egy csomó 1000mAh/3s/20c-s akksim. Nem volt hozzá gépem, gondoltam csinálok egyet. A styroman MXS-re esett a választás. Gondolkodtam a Multiplex Dogfighterben, vagy más gépekben is, de épp legutóbb törtem meg az 1000-es extrámat. Egyszerû figyelmetlenség volt. Semmi komoly, csak épp megmutatta az élet, hogy minden repülõ egyszer úgyis eltörik, tehát, nem praktikus drága gépekben gondolkodni….. Legalábbis adig, amíg azt a pénzt drágának érezzük 🙂
A konfig tehát:
- Rhyno 1050/3s/20c-s és 1250/3s/20c-s akksi,
- Turnigy 18A-es szabályzó,
- 4x hextronic 9g-os szervó,
- Emax CF 2822-es motor késõbb cserélve lett 67g-os kedára, azzal az igazi!
- 8×6-os propeller
Styroman Bálint, biztosan megsúlytana, ha tudná, de a szép átlátszó formára zsugorított (és szerintem felettébb puha, sérülékeny) kabintető helyett egy nálamragadt fekete 1000-es extra hab kabintetejét tettem rá. Nagyjából passzol….
Elsõkörben a festését elböktem erősen. Mivel sötétkék a szárny teteje, ha épp nem tűző napba fordul a gép lehetetlen megkülönböztetni az árnyékban lévő fehér szárny aljtól. Így gyorsan festek rá, világossárga mintát….
A gép összerakási útmutatója: itt.
Az első benyomások is nagyon jók voltak. Aztán beújjítottam a gépbe a 67g-os KEDA motort és 1300/3s akksikat. No, ezzel nagyon jó! Kicsit romlott ugyan az egyensúlya (előtte gyakorlatilag bot nyomás nélkül repült háton), de nagyon jó. Valahogy olyan benyomásom van, hogy szeret repülni. Az 1000-es extrával tudom összehasonlítani, az is jó repülő, de az valahogy erőből repül. Mint egy mozdony, tör arra amerre irányítom, ez meg könnyedén száll, amerre mondom.